Saturday, July 7, 2012

Gitte

 HEJ!

Första dagen på semestern!
Vaknade med huvudvärk.. men efter 2 alvedon och nu en kopp kaffe så är huvudvärken helt borta!
En mycket nära vän till mig har fyllt 50 år!
Hon fick av oss ett vackert armband från Dyrberg/Kern!
 Dekorerade presentpåsen med en tag!
Stämpeln kommer från Bildmålarna och heter "Mimosa Summerwind"!
 Jag har färglagt henne med Copics samt Promakers Spring 2012 (tycker så mycket om dessa dova färger)!


Fina BellaMio fyller 40 år (läs 22!) 8 juli!
Grattis Grattis BellaMio!
Hon firar med en underbar BlogCandy!

16 comments:

Jok_96

Vilken härlig tag du har gjort.
Bandet är verkligen pricken över i:et ;)

Ha en fin helg
Kram Johanna.

Maritha

Vilken superfin tag du gjort,och jag håller med...dom där Promakers färgerna är bara tokfina!! =) Ha en skön helg!

Kramen

Anna

Tagen är verkligen superfin med söta mimosa :)
Skönt att du blev av med huvudvärken :)
Jag tjuvstartade min semester igår. Så härligt att äntligen vara ledig :)
Ja det skulle vara jättekul att ses och pyssla tillsammans, det måste vi försökat fixa på nåt sätt :)
Kramis

Margareta

Ljuvlig tag med söta Mimosa! Så kul med bollfransen - det ska jag komma ihåg!
Ha nu en riktigt härlig semester!! Kram!!

Mummylade

superfin tag! himla tur att huvudvärken gick över, så vill man ju inte starta semestern =)

Majsan

Hejsan vännen,
Underbart vackert kort, så snyggt med pompombandet :)

Ha en riktigt härlig semester !!

KRAM MAJSAN

Marita Johansson

En härligt fin tag och så fint färglagt
Härligt att huvudvärken försvann

Ha en uuuunderbar semester

Kraaaaaam

Åsa/asamia

Å så sött med den fina stämpeln så fint färglagd.

Iffa ......

Usch, huvudvärk är för eländigt att ha, vilken tur att tabletterna hjälpte!

Härlig och snygg tag du gjorde! är så kul att göra tags och stämpeln från Bildmålarna är så söt =)

Kram!

Doreen

This is gorgeous Susy, perfect image.xxx

Unknown

Hej!

Underbart söt presenttag. Motivet är urgulligt liksom färgerna.

Trevlig semester

Nina

Vad vacker presenttagsen blev, jag gillar valet av färger. Du får ha en skön semester, själv får jag arbeta ett litet tag till. Kram Nina

Elizabeth

Nydelig tag, Susy! Det stempelet er så utrolig skjønt, og fargeleggingen din er nydelig! Dette er jo en gave i seg selv. Ha en deilig ferie! Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min! Klem fra Elizabeth

Åsalill

Vilken superfin tag du gjort. Gillar också den söta mimosa stämpeln. Så fint med rosorna på kanten.

Ha en fortsatt härlig semester (utan huvudvärk). Jag får vänta ytterligare 3 veckor...

Kram
Åsalill

Åsa/asamia

Kikar in och ger dig en varm KRAM.

Lisan

Men ojojjoj så super gulligt det var. Underabart. Inte kul början på semestern, skönt att det släppte s snabbt. Vill önska en trevlig semester och sommar. Kramis från Lisan

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy