Tuesday, July 24, 2012

Cali Girl

 HEJ!
Idag har vi haft underbart varmt väder, en riktigt härlig sommardag!
Dagen avslutades med Allsång på Skansen och Tomas Ledin på TV, helt underbart bra!
 Jag har gjort ett sommarkort med en digi stämpel från Saturated Canary "Cali Girl"!
 Färglagd med Copics!
 Sandalerna kommer från Jolee´s boutique inköpta i USA!
Lager på lager med rivna kanter!


Vilken är din favorit låt av Tomas Ledin?
Jag har många, men just nu ringer denna text i mina öron:

Helt galen, galen i dig
I ditt himmelska leende, i ditt skratt
Helt galen, galen i dig
Ja att vara förälskad, det måste kännas så här

Hade inga drömmar, ingen önskan inom mig
Tog dagen lite som den kom
Hade kanske slängt nyckeln till mig själv
Ja, det kändes nog lite så
Hade inga planer, ingen framtid i min blick
Ingen längtan som lockade
Var nog inte nere, jag var nog inte alls
Jag var bara en man på väg

Nu är jag helt galen, galen i dig
I ditt himmelska leende, i ditt skratt
Helt galen, galen i dig
Ja att vara förälskad, det måste kännas så här

Visst fanns det nätter när sömnen inte kom
jag låg vaken och väntade
säkert tärde en saknad inom mig
men det var inget jag tänkte på
nej det var tidiga morgnar, alltför långa dar
ändå fick jag ingenting gjort
var väl nöjd, ja, jag trodde det i alla fall
tills den dagen du log mot mej

Nu är jag helt galen, galen i dig
I ditt himmelska leende, i ditt skratt
Helt galen, galen i dig
Ja att vara förälskad, det måste kännas så här

Hur kan du locka så mycket glädje, ur mig varje dag
Hur kan du få mig att känna sån lust, till att leva, till att älska
Till att möta varje ny dag med dig

Helt galen, galen i dig
I ditt himmelska leende, i ditt skratt
Helt galen, galen i dig



HA NU EN FORTSATT HÄRLIG VECKA!


9 comments:

Sofia Eriksson

Ååh, vilket somrigt och fint kort!! Flip-flopsen var ju bara såå söta!
Själv så missade jag Ledin... glömde totalt bort det.

Margareta

Åååh vilken badbrud!! Det där skulle va nåt för mina barnbarn!!!
Supersött kort! Kram!!

Iffa ......

Åh, så söta flip-floppsen var, urgulliga =)

Vilket härligt sommarkort, precis så det skall vara när det är sommar, bikini på och mot stranden!!

Morgonpromenaden är avklarad i ett underbart soligt och fint Sverige, nu skall barnen dras upp snart och sedan skall jag ta mig en långpromenad igen i det härliga vädret, man får både motion, frisk luft och solbränna =) Kan ju inte bli bättre,hihi.

Ha en underbart härlig dag i solen!
Kram!

Majsan

ÅHH Susy vilket härligt sommar kort, flip-flopparna var som gjorda för detta kort.
Såå himla snyggt färglagt och så fint med lager på lager med papper.

HA EN HÄRLIG DAG I SOLEN :)

KRAM MAJSAN

Marita Johansson

Ett superhärligt somrigt kort och flipflopparna är heeelt fantastiskt fina

Kraaaaaam

Unknown

Vilket härligt sommarkort du bjuder på. Flippfloppen var ju bar för söta. Ledin är ju väldigt bra på sommarlåtar.

Sommaren är kort....så ha det bra i solen

Kram

Kristina ScrapSalig

Låter som om du har haft en riktigt härlig sommardag med sol och sång!! Varit bra väder här också, precis lagom varmt och skön sol! Äntligen!

Underbart vackert och somrigt kort! Stämpelmotivet är helt ljuvligt, snyggt också med hörnen och de små badtofflorna!

Ha en härlig kväll, kram!

Pysseltokiga Marie

Hej Susy!
Ett så härligt somrigt kort du gjort. Flip-floppsen var ju så läckra, passar perfekt:)
Stämpeln är jättetuff och så fint målat:))

Jag tror det får bli Sommaren är kort......

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie

Elizabeth

Hei Susy! Utrolig stilig kort! Flott fargelagt og motivet er så flott! Likte de sandalene- en super detalj! Klem, Elizabeth

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy