Saturday, June 30, 2012

Margareta

 HEJ!

Helg och lördag, härligt!
En arbetsvecka kvar till semester! Som jag längtar!!!

Idag fyller underbara Margareta år! Fina, generösa, underbara Margareta! Hon har ett hjärta för alla,
ett hjärta av guld!
Gjorde bort mig och skickade detta kort för en hel månad sedan, men nu vet jag, och jag kommer aldrig att glömma, idag fyller Margareta år! GRATTIS!
 Stämpeln är en digi från Mo´s och heter "Make a wish"!
 Tag, rosett och rosor med charm!

Äntligen,äntligen är jag en lycklig ägare av denna Quickutz Photocorner RS-0136!
Love it!
Mycket att vara glad för nu!

Igår kom vår äldsta son Anton in på sitt förstahandsval till gymnasiet!
Han ska bli elektriker som sin pappa!
Så stolt över dig finaste Anton!
 

13 comments:

Majsan

Hej vännen, men så fint kort, så underbart motiv, den kommer hon bli eller blev så glad över :)
Ja den där hörndiesen är ju så snygg, men men tyvärr så har jag den inte.
Men så kul att Anton kom in på sitt förstahandval till gymnasiet, GRATTIS TILL ANTON :)

HA EN RIKTIGT HÄRLIG HELG!! (trots att det regnar)

BAMSEKRAMAR MAJSAN

Pysselfröken

Hallå där!
Vilket gulligt kort du har gjort! Stämpeln är hur söt som helst. Så roligt att din son kom in på den utbildningen han helst ville. Och dien...hur avundsjuk är inte jag. Den är så fin och användbar. Förstår att du är glad. Tack för alla dina söta kommentarer. De värmer.
Ha en toppenhelg!
Stor kram

Iffa ......

Godmorgon!

Underbart kort och så fin digistämpel!
Hihi, ja man lär sig av sina misstag =) Men jag tror hon blev så glad att få det för tidigt, eller hur =)
Snyggt hörn du lagt vantarna på, förstår att du är nöjd.

Grattis till sonen, så kul när man kan andas ut och de får gå det som de önskar!
Har själv en son som precis gått ut första året från El- och Energiprogrammet på gymnasiet. Nu har de valt inriktning inför åk 2.

Ha en härlig helg!
Kram Iffa

Ann-Charlotte's blogg

hejsan!
Vilket sött och sommrigt kort, ibland är det bara så svårt att komma ihåg alla födelsedagar, tror att hon kan förlåta dig när hon fick detta gulliga kort ;-)
Ha en underbar helg!
Kramar

Anna

Hej Susy!
Kortet är såååå fint!! Motivet är så charmigt och så fint målat. :)
Jag tror definitivt att du är förlåten :)

Grattis till Anton :)
Hoppas du har en underbar helg, nu böjar äntligen solen titta fram :)
Kramis

Margareta

TACK SÖTA UNDERBARA SUSY!
blev jätteglad när jag fick kortet - även om det var en månad för tidigt - och nu fick jag ju chansen att bli jätteglad IGEN på min födelsedag! Har tagit fram det och njuter!! Så ljuvligt vackert!
Kul för sonen - grattis till honom!!
Snart semester - håll ut!!!
Kram!!

BellaMio

Härliga milda färger och gulligt motiv :)

Skickar med ett litet Grattis till sonen oxå!

Kram!

Marita Johansson

UUunderbart kort.
Har som du 1 vecka kvar sen blir det semester och det ska bli sååå härligt.
Den diesen har jag oxå och den är ju så användbar.

Grattis till din Anton

Kram

Cornelia

Stort grattis till Anton! Lycka till med studierna!

Och Susy, fint kort har du gjort! Gillar hur du jobbat med färgläggningen på det här motivet!

Åsa/asamia

Grattis Anton att du kom in på den linje du ville gå, här i stan väntar vi fortfarande på antagningsbeskeden.
Ditt kort är så fint, mamma hade det med sig och visade för mig när vi fikade och firade henne hemma hos oss igår i solens sken.
Kramar

Åsalill

Vilket härligt och fint grattis kort! Gillar stämpeln jättemycket och så fint med rosetten och blommorna.

Visst är den fin hörndiesen :) Jag använder den jättemycket och den var väl investerad.

Ha en fin vecka och vad skönt med semester snart!
Kram
Åsalill

Hanna

Hej! :)

Vill börja med att tacka för din söta kommentar inne hos mig! *glad!* :D

Och WOW vilket fint kort du gjort! Härlig design! Älskar de rivna katerna och de vackra blommorna, otroligt vackert!

Åh, den hörnstansen är riktigt läcker! Har spanat efter den länge, men aldrig hittat den i någon butik. Ser framemot att se vad du kommer skapa med den framöver :)

Stort grattis till Anton också! :)

kram,
Hanna

Katarina

Det är bättre att få kortet tidigt än inte alls :). Roligt att han kom in på sitt förstahandsval. Jättefint kort har du också gjort. Kram kram

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy