Tuesday, June 5, 2012

Lilla Pyssel Inger

 HEJ!

Jag har gjort ett grattis kort till fina "Lilla Pyssel Inger", hon fick det av mig när hon fyllde år!
Stämpeln kommer från Saturated Canary "Nevaeh"!


Detta fick jag av fina Inger när jag fyllde år!
 Så otroligt vacker nåldyna och en söt tag!
Titta in till Inger, hon gör så otroligt mycket fina saker!
Jag har beundrat Inger så himla länge och följer hennes blogg och fick äntligen träffa henne
 på Gävle scrap och stämpelmässa, en underbart varm och mysig tjej som är så otroligt duktig!


15 comments:

Majsan

Men vilket underbart kort, motivet är ju såå himla söt. Du är så så duktig på att få till allt så snyggt, ME LIKE :)
ÅÅH vad Inger måste blivit GLAD :)

HA EN HÄRLIG DAG!!

KRAMAR MAJSAN

Katarina

Vilket fint kort du gjort till Inger, förstår att hon blev glad. Kram kram Katarina

Kristina ScrapSalig

Underbart vackert grattis-kort, härligt komponerat och supersnyggt med texten bredvid stämpelmotivet! Fin stämpel och vackert färglagd...visst påminner den allt lite om Pyssel Inger?? :) Jag kan tro att hon blev glad över ditt vackra och välarbetade kort!

Ha en skön tisdag!

Kram

Susanne

Åhh så glad hon måste ha blivit när hon fick ditt fantastiskt fina kort...Önskar dig en härlig dag idag och imorgon på Sveriges Nationaldag!!! Kramizar Susanne

Charlotte

Härligt kort och stämpeln är så snygg. Gillar pappret med fjärlilen och den lilla fågelburscharmen. Tack för att du tittar på mina kort och de fina kommentarerna jag får! Ha en skön dag!
Kram Charlotte

Nina

Ett underbart vackert grattis kort med helt ljuvliga färger. Ha det gott. Kram Nina

Hanna - Rebecca " TheMissHaven "

Ååå , vilket sött kort :) Löööve it ! ^^
Kram Rebecca

Maritha

Åhh så fint kort hon fick!! Och WOOOW så fin nåldyna du fick!! =)

Kramen

Marita Johansson

Kanonfint kort och urtjusig nåldyna

Pop's Cards

Hi sweetie this is gorgeous, love the colours and the details are fabulous huggles Pops x x x

Jok_96

Vilket vackert kort.
Råååsa och mina favvomotiv, kan inte bli bättre.
Tyckte mig skymta mina favvo blommor oxå, dem däringa snurrade vita.
Ha en fin nationaldag.
Kram Johanna.

Päivi

Underbart kort! Vad glad hon ska ha blivit. Och vad fin present du fick av henne!

Ha det bäst! Kram

Cornelia

Du är så snäll, Susy, och sprider glädje omkring dej med dina fina kort!

Tjusig present som du fick också!

Ha en skön och bra nationaldag! Hoppas att solen skiner lite där du är!

Liz's creative corner

Hi Susy lovely card hun, fab image and detail, fab pin cushion too can see why you love it, hugs Liz xx

Pysseltokiga Marie

Hej Suzy!
Hoppas du haft en fin dag:)
Så vackert kort du gjort, motivet är ju så sött. Gillar ju oxå rosa och de där snurriga blommorna:)

Du fick även en mycket fin present av Inger:)

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy