Friday, December 12, 2014

Julpingla!


 HEJ!

Idag DT bloggar jag för PhunnyFace!
Jag fick en utmaning av fina Johanna Pojjo Westin för en tid sedan, skapa något utan blommor!
Inte lätt, men jag älskar ju utmaningar! TACK POJJO!
 Dekorerade en presentpåse till jul!
Helt utan blommor!
 Den coola stämpeln heter "Julpingla", jag har färglagt henne med Copics!
Även textstämpeln kommer från PhunnyFace " Cirkel med gran", oops den hamnde upp och ner...
Ska genast rätta till det!

TACK för att just du kikade in, lämna gärna ett spår efter dig!



3 comments:

Iffa ......

Gomorron och hoppas du får en fin luciadag :)
Denna kulpåse är så fin och alldeles rätt, man måste inte alltid ha blommor för det blir skitsnyggt även utan!!
Du färglägger så fint och släden gillade jag!
Kram iffa

Gina's Cards

This is gorgeous Susy! I would have found it very difficult not to use flowers! Such a beautiful image, the paper is gorgeous and the sleigh sits so perfectly on the corner.
Hugs
Gina x

Anneli

Så underbar presentpåse du har gjort!. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År! Kram Anneli

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy