Friday, June 20, 2014

Midsommar!


 HEJ!

Idag DT bloggar jag för PhunnyFace!
Midsommar och semester, som jag har längtat!

Jag har gjort ett plånbokskort!
Det är min fina vän Majsan som visat hur man gör!
 Denna söta stämpel heter "Tindra", färglagd med Copics!
 Textstämpeln "Högtids texter" hittar ni också i PhunnyFace butiken!
 Öppningen på kortet!
 Hela "plånboken" utvecklad!
Mönsterpapper från MajaDesign "Coffee In The Arbour"!
 Baksidan!
I nederkant en Magnolia DooHickey "Heart Flower Lace"!

ÖNSKAR ER ALLA EN UNDERBAR MIDSOMMAR!


4 comments:

Anna

Kortet är sååå himla fint!! Jag måste också göra ett försök med den här kortvikningen!!
Så snygg kombination av dessa underbara papper :)
Glad midsommar!!

Gina's Cards

Another beautiful design Susy! The papers are gorgeous and love the cute image!
Hugs
Gina x

Ulla

Så fint kort, härliga färger, har precis själv gjort ett likadant kort.
Härliga papper.
Kram Ulla

Åsa/asamia

Vilket härligt fint kort till midsommar!
Kram på dig, hoppas vi ses på Gävlemässan i höst den 27 sept.

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy