Wednesday, March 5, 2014

Fairy Magic!

 HEJ!

Förra helgen beundrade jag Frida -"Pysselfrökens" färgläggning, hon färglade i gult!
Tycker det är underbart vackert!
Så denna vecka har jag bara färglagt i gult!
Tack Frida för inspirationen!
 Denna söta stämpel kommer från Some Odd Girl "Fairy Magic", jag har färglagt med Copics!
 DooHickeys dies från Magnolia
Denna underbara textstämpel kommer från Bildmålarna!

Detta kort ingår nu här: Inky Chicks - Monochromatic!

Ha en fortsatt härlig vecka mina vänner!


5 comments:

Gina's Cards

This is gorgeous Susy! The image is fab and I love the yellow tones. A very beautiful card.
Hugs
Gina x

Iffa ......

Detta kortet tycker jag är såååå fint :)
Gult är ingen färg jag brukar använda men detta blev kanonsnyggt!!
Så fint du satt fjärilarna.
Kram Iffa

Anna

Så fint kort, som man blir glad av.. Gul är en fin färg, men svårt att skapa i tycker jag.. Men du har lyckats jättebra! Fin färgläggning.
Kram Anna

Annelie

Underbart kort, stort grattis till vinsten!!
Kram Annelie

Riet Kamstra

Congrats Susy for winning @ Inky Chicks :)

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy