Thursday, August 8, 2013

Tilda Watering!

 HEJ!

Detta kort har jag gjort på beställning från min kära lilla syster!
Ett kort till en 70 åring!
Hoppas mottagaren blev nöjd!
 Stämpeln kommer från Magnolia Little Eastern Collection 2013 "Tilda Watering"!
Färglagd med Copics!
Textstämpeln kommer från Bildmålarna!
 Rosor, tag och charm!
 Denna underbara fjärilsdie kommer från Joy crafts Noor Design och jag har köpt den på underbara Moa Pyssel!
Älskar den!


Baksidan av mitt kort!


Lämna gärna ett litet spår efter dig, jag blir så glad!


10 comments:

Pia Puma

Så gulligt och vilken fin grattisstämpel ;)

Rosa/scraprosa

Jättefint! Kram Rosa

sara s

Jättefint kort!

Jok_96

Underbart fint!!
Och så fiffigt du gjort med bokstäverna.

Kram Johanna.

Doreen

This is gorgeous ,love the image and fab colours.xxx

Päivi

Ljuvligt kort! Fjärildiet är verkligen härlig! Håller tummarna för dig i utmaningen :)

Trevlig helg! Kram

Titti

Riktigt fint ditt kort är, och så fint dekorerat med allt och snyggt med fjärilarna på.Skön helg på dig önskar Titti med en stor kram

Anonymous

Hej Susy
Tack för din fina kommentar på min blog.
Det gjorde mig nyfiken på din blogg och Wow, vilka otroligt fina kort du gör med vackra dekorationer.
Önskar dig en riktigt skön helg!
//Britt

Iffa ......

Den där fjärilsbården blir ju så snygg att ha längst upp på ett kort sådär!!
Älskar den textstämpeln från bildmålarna, passar precis vart som helst =)
Snyggt kort du gjorde till henne!!
Ha en fin helg
Kram!

Åsa aká Scraphorse

Åhhh så fint! Vackert färglagt. Och fjärilsbården är en stor favorit... :D

Tack för att du är med och leker med oss på CMS.

Kram, Åsa (DT-CMS)

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy