Friday, March 1, 2013

Some coffe?!

 HEJ!

Idag DT bloggar jag för PhunnyFace så den härliga stämpeln hittar du i butiken

Vi river och renoverar hemma och ska bygga ett helt nytt kök, dammigt och rörigt men snyggt kommer det bli!
Jag har väl aldrig tidigare varit så besatt av att få baka,,,,, bara för att det inte går.....
Jag drömmer om att få baka bullar, muffins, äppelkaka och cupcakes!
Tyckte att denna stämpel passade mig utmärkt idag!
 Stämpeln heter "Chibi Cupcake", jag gillar verkligen dessa Chibis!
Kika in till PhunnyFace och se alla härliga stämplar!
Lila är verkligen en härlig färg!

Nu har jag laddat upp för att göra lite påskkort, ser framemot våren och ett nytt kök!!!
Då blir det bakning!

HA EN BRA DAG!




5 comments:

Pysseltokiga Marie

Hej Susy!
Vilket gulligt kort du gjort, söt stämpel och sååå fint färglagt:)Gillar oxå lila:))

Så kul att få ett nytt kök, Lycka till:))

Ha en fin helg
Kramizar Marie

Åsalill

Vilket underbart fint kort du gjort! Såå himla fin stämpel och härlig färgläggning.

Vad roligt med ett nytt kök. Då kan du baka i massor :)

Ha en fin helg!

Kramar
Åsalill

Sinikka

Ett fint kort Susy och en söt stämpel som passar ju utmärkt när du sen kan baka. Jag har aldrig varit utan ugn....och vill inte ens tänka tanken.
Det blir säkert mycket fint sen när allt är klart.
Kram Sinikka

Majsan

Superfint kort Susy vännen,
söt stämpel och såå härligt i lila, ME LIKE!!

TREVLIG HELG!!

KRAMAR MAJSAN

Päivi

Underbart kort! Fniss... ja det är väl typiskt att man vill göra något man inte kan :) Vad härligt det kommer att bli för dig sedan med ett nytt kök!

Ha det bäst! Kram

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy