Wednesday, February 13, 2013

Valentine´s Day!

 HEJ!

Idag har jag gjort ett alla hjärtans dags kort för Strömstads Scrapbooking!
Ett litet stafflikort!
 Textstämpeln kommer från K-designs "Kram från mig"!
 Denna sötnos kommer från Magnolias nya kollektion With Love Collection och heter "Tilda with Love Music"!
Färglagd med Copics!
Små rosor samt en stor, allt material hittar ni i Strömstads Scrapbooking butik!

Glöm nu inte alla era hjärtan på alla hjärtans dag!
Jag har många min man, mina underbara barn, min katt, min härliga hobby scrapbooking, mina underbara DT jobb, min syster, mina systerdöttrar och min pappa!
Samt alla ni som kikar in här, ni är alla mina hjärtan, jag blir så glad när ni tar er tid med en liten kommentar!


15 comments:

Kristina ScrapSalig

Meeeen så vackert! Snyggt med ett runt staffli och stämpelmotivet du använt är ju helt bedårande! Läckert färglagt och jättefint med skuggan runt motivet! Fin detalj med tagen som sticker fram bakom motivet också!

Jaa, imorgon är det Alla hjärtans-dag och precis som du säger är det viktigt att inte glömma bort något av alla hjärtan som finns i omkring sig :)

Ha en fantastisk dag, kram!

Katarina

Sött kort. Alla hjärtans dag glömmer jag inte då min systerson fyller år då. Ha en bra alla hjärtansdag och vecka. Kram Katarina

Päivi

Så gulligt kort!

Ha det bäst! Kram

Ann-Charlotte's blogg

Vilken fin stämpel så söt passar verkligen till alla hjärtans dag kort.
Önskar dig en riktigt fin vecka!
Kramar

Maritha

Åhhh så himla gulligt!!! =)

Kraaaam

Chris_P

Superfint kort!!!

Susanne

Hej Susy
så vackert kort du skapat... stämpeln är bedårande och du har färglagt hon så fint. Passar på att önska dig en hjärtlig dag imorgon! Kramizar Susanne

Gina's Cards

Hi Susy, this is such a cute card and that stamp is adorable!

Hugs
Gina x

Anna

Vilket bedårande sött!!! Gillar massor!! <3
Kramis

Majsan

Hejsan goa Susy vännen,
men guu såå ljuvligt, såå fint litet stafflikort, snyggt med tagsen och blommorna :9

HJÄRTLIGA KRAMAR
MAJSAN

pojjo

Oj så gulligt kort :D trevlig alla hjärtansdag :D

Margareta

Ljuvligt Valentine-kort!! Supersöt stämpel och så fint färglagd!!
Kram på alla <3 dag!!

Åsalill

Så himla fint kort. Älskar dina varma fina färger och det blir så fint med dina små stafflikort. Tokgillar :)

Ha en fin Alla ♥ dag!

Kram
Åsalill

Unknown

Hi Susy! Lovely cards! Lot to see! Hugs Willie

Pernilla ~Pillan~

Jättesött kort! Det är ju en gåva att ha många hjärtan att fira en sådan dag! Perfekt att visa uppskattning till både familj och vänner. Kram

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy