Saturday, May 12, 2012

Emma

 HEJ!

Lördag idag! 
Idag ska vi på kalas! 
Min underbara systerdotter och guddotter fyller 15 år!
Finaste Emma, kommer ihåg när du föddes!
Jag var så nervös när min syster (Emmas mamma) åkte in på förlossningen så att jag började helt galet baka bullar!!!
Efter många timmar kom äntligen Emma till världen!
Jag fick den stora äran att bli hennes gudmor, ett uppdrag jag tar på fullaste allvar!
Älskar dig Emma!
Du står mig så nära!
 Kortet går i lila och stämpeln kommer från Wee stamp och heter "Hopeful"!
Färglagd med Copics samt Stickles på!
 Fjärilen är en punch och kommer från EK Sucess!
Ha en underbar lördag!




29 comments:

Susanne

Ett kort gjort av kärlek... det märks. Så jättefint dekorerat och färglagt... fjärilstansen var ny för mig, den gillade jag också :)
Ha en fin lördag, kära du!
Kramizar susanne

Millan

Så fint kort du gjort, gillar dom fina samstämda färgerna, och hela upplägget...

Iffa ......

Så underbart du berättar om din systerdotter, så fint och härligt att läsa, hon kan skatta sig lycklig av att ha dig!

Mycket fint kort du gjort till henne. Jag älskar lila, är ju en sån underbar färg =) snygg stämpel du använt och snyggt färglagt!
Kram Iffa

Åsa/asamia

Å vilka fina ord du skriver om Emma, härligt att få vara gudmor åt sin systerdotter.
Ditt kort är härligt fint med detaljer och färgval.
Den där söta fröken ligger färglagd och klar på mitt bord, bara att göra kort med henne snart ;)
Längtar tills vi ses igen.
Kram

Anette

Ett jättefint kort har du gjort!

Stephi

vilket fint kort, likaså det du gjorde i pf bloggen:-) Grattis i efterskott!

Stephi

vilket fint kort, likaså det du gjorde i pf bloggen:-) Grattis i efterskott!

Cornelia

Ett jättefint kort med massor av sköna detaljer till Emma, som fyller "moppe"! *S*

Ha en fortsatt sköööön helg, medan jag roar mej på jobbet!

Marita Johansson

Fantastiskt fint m
Kort
Kram

Maritha

Så himla fint kort....sommrigt och snyggt!! =)

Kramen

Majsan

Hej söta Susy vännen :), ÅÅH vilka fina ord du skriver om Emma, vad glad hon ska bli över detta fantastisk vackra kortet :)
Jag älskar motivet,den är ju så himla söt, såå fint du färglagt och alla härliga papper, ja jisses hela kortet såå supersnygg :)

TREVLIG HELG!!

KRAMAR MAJSAN

Louise

Ett stort grattis att du blivit gudmor.
Kortet är så vackert. Gillade att du skrev Emma på sidan. Ta väl hand om ditt gudbarn nu. Kramar i massor. Louise

Jok_96

Så fint kort Susy, jag gillar verkligen dem vita snurrade blommorna och hörnet, den dien vill jag oxå ha, men betala 500 för den, det gör jag inte ;) Söt stämpel har du oxå.

Kram Johanna.

Päivi

Underbar!!!

Tigerblomma

Vilket underbart kort att få.

Carina

Ohh,så fint kort.Passar perfekt till en 15-årig lady!

Karin

Hej Susy!
Vad kul att du gillade kortet! Fjärilarna köpte jag för längesen på Panduro, tror inte dom finns längre.
Den 26 maj kommer jag på mässan, då syns vi där!
Kram

Katarina

Vilket härlig kort du gjort till henne, vad glad hon ska bli. Ha en bra vecka. Kram kram

Åsalill

Superfint kort! Gillar stämpeln och din färgsättning på kortet. Så fint! Jag gillar även hörn dien. Den var jättesnygg.

Tack för dina fina ord hos mig. Det betyder mycket!

Ha en fin vecka!
Kram
Åsalill

Lisan

Underbart fint kort. Välgjort och i härliga färger. Ja att vara gudmor är en ära. Det är jag till min brors yngsta som med har växt till sig nu och är 16 år. Oj vad tiden går va! Ha en härlig kristihilmmel. helg. Kramis Lisan

Pysseltokiga Marie

Hej Suzy!
Sååå underbart vackert kort ditt gudbarn fick, hoppas hon blev glad:)

Ha nu en skön helg

Kramizar Marie

Liz's creative corner

Hi Susy, this card is gorgeous hun, love the image, so cute and all the fab layout detail, I bet she loved it, hugs Liz xx

Margareta

Helt underbart kort till Emma! Den stämpeln var så fin och du har färglagt den så underbart!
Ha det gott!
Kram!!

Anna

Häärligt somrigt kort!
Kram Anna

Kristina ScrapSalig

Måste vara en dröm att få ett så fint kort när man fyller 15 år, helt underbart vackert kort! Det syns minst sagt att du lagt ned mycket omtanke och hjärta när du skapade kortet!

Kram på dig!

Lilla Pyssel Inger

Ett ljuvligt underbart vackert kort som man njuter av att titta på:) Härliga färger, detaljer och dekorationer ett kort som jag är övertygad om att din kära guddotter älskar:)

Det fanns mycket annat mycket snyggt som du också har gjort sedan sist:) Jag har haft så mycket den sista tiden så har inte alls hunnit med får hoppas att det blir bättre nu :)

Blir SUPER GLAD att du gillade mitt Gitarr Grattis kort det var mycket kul att göra fast det gick åt mycket card stock:)

Önskar dig en jättetrevlig tisdag och vecka som kommer:)

Ha det bäst och kramar från Lilla vännen Inger ♥

Katja/MezzaNotte

Härligt kort! du har hunnit med fina alster sedan jag sist kikade--- ligger lite(mycket) efter med mina titt inns....

Men du gör en massa fina alster.

Kram Katja

Carina

Fint kort, Trevlig Helg!!

BA

susy this is just adorable, love the soft colors and all the embellshments you used
xoxo BA

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy