Sunday, March 11, 2012

Teddybear Love

 HEJ!

Idag vill jag visa ett kort som är "pyttelitet"!
När vi var i Karlstad så hade Pysselfröken ett kort i Phunnyface monter som var så himla fint, måste bara prova att göra ett sånt stafflikort med Spellbinders die!
 Stämpeln från Magnolias senaste kollektion Princes & Princesses "Teddybear Love" som jag färglagt med Distress Markers!
 Litet litet stafflikort!
Med en fin text till "Man måste dela sin lycka för att dubbla den"!
Allt i blått och vitt!
Tänkte att detta kort skulle ingå i Just Magnolia: Blue and White!

Ha en fortsatt trevlig dag!

25 comments:

Lilla Pyssel Inger

Vilket helt underbart gulligt kort och jag bara älskar stämpelmotivet:)Bättre en så här kan det knappas bli vännen:) Du är så himla duktig:)

Ha en underbar söndag :)

Kramar från din lilla vän Inger:)

Åsa/asamia

Ett underbart fint kort, med rolig "vikning". Du hittar alltid på så mycket annorlunda och skoj, tack för inspirationen!
Kul att du gillar de nya pennorna, själv har jag tänkt försöka låta bli att ens testa dem ;0)

Majsan

Hejsan Susy vännen!!

ÅÅh jisses vilket gulligt litet kort, stämpelmotivet är ju såå underbar som du färglagt såå snyggt med dom nya pennorna, helt suveränt:). Såå snyggt med blått o vitt!!
Texten är ju bara såå fin också :)

Ha en riktigt härlig söndag!!

BAMSEKRAM MAJSAN

Pysselfröken

Åh tack gumman! Ditt kort är superfint. Hoppas att du har haft en fin helg. Jag har hunnit med massor av pyssel som kommer att dyka upp snart i min blogg...och några till.
Kram

Evas Pyssel

Det var ett jättegulligt kort !! Fina färger och underbar text också. Kram Eva

Mummylade

så supergulligt!!!

Louise

Så snygg vikning och idé till detta kort.
Tilda är underbart söt på denna stämpel.
Kul att få titta in i ert pysselrum.
Man blir riktigt pysselsugen när man ser det.
Ha det bäst vänen. Kram Louise

Margareta

Underbart fint litet kort!!
Ha en bra vecka!
Kram!!

Annette

Men guuud, vad gulligt! Det måste ha varit "pilligt" att måla och sätta ihop. Men fantastiskt fint!
Tack för att du delar med dig av er verkstad ;)Alltid kul att se.
Kramar

Marita Johansson

Åhhh sååå himlans gullig

kramis

Pop's Cards

Good morning sweetie, this is Absolutely Gorgeous, what a fabulous creation big hugs love Pops x x x

Mia

Supergullig!
Ljuvlig kortvikning :)

Chris_P

Jättegulligt kort!!!

Sofia Eriksson

Åh, vad gulligt kort!! Jättefint! Runda stafflikort är så fina, men jag blir alltid förvirrad när jag ska göra dem. *S*

Tack för titten i min blogg!! Priset på stämpeln är klart nu ifall du/Oliver var intresserad. :) (75kr plus 6kr porto.) Återkom gärna med en beställning. (tunisien@telia.com)

KRAM!

Annelie

Vilket sött litet kort. Motivet är ju jätte fint, du har god hand med dom nya pennorna ser jag!!!

Nina

Så ljuvligt fint. Ha det så gott. Kram Nina

Åsalill

Vilket fint kort och söt vikning. Kul att du hittade in till mig och tack för dina ord. Så mycket fint du har gjort, hit kommer jag att komma igen ;)

Kram Åsalill

Karin

Hej Susy!
Vad gulligt med ett litet kort, kul idé!
Jättekul att se ditt pysselrum, jag fick några ideér till mitt eget som jag måste komplettera med fler hyllor. Stången att hänga saker på var jättesmart!
Ha en bra vecka!
Kram Karin

Susanne

Åhh så sött kort, det kanske jag också provar. Texten gillar jag jättemycket!!!
Skoj att se ditt pysselrum :)
Ha en fortsatt fin vecka!
Kramizar

Susanne

Åhh så sött kort, det kanske jag också provar. Texten gillar jag jättemycket!!!
Skoj att se ditt pysselrum :)
Ha en fortsatt fin vecka!
Kramizar

Mo

Dear Susy
Your card is super sweet, I love this image, great that you made an easel card!
Thanks indeed for joining our blue & white challenge this week at Just Magnolia!
Big Hugs,
Mo

Ann-Charlotte's blogg

Så litet och sött, lycka till med utmaningen!
Ha det riktigt gott!
Kramar

Åsa/asamia

Tack för kommentaren!
Jag har köpt Primas fina bokstäver, finns massor - tror ca 650 på att ark för ca 40 kr. De är super!! Använder dem massor.
Hoppas och håller tummarna för att du och Oliver kommer till mässan i Gävle 5 maj.
Kram

Cami

Susy, your circle card is just so adorable! I love this image of Tilda with her teddy bear, and you have colored it beautifully! Have a wonderful day!

Hugs,
Cami

Katarina

De är så söta de små stafflikorten. Kram

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy