Sunday, February 5, 2012

Suzi

 HEJ!

Pyssel hela helgen, så härligt!
För kallt för att vara ute, inte ens vår katt vill vara ute längre stunder!
Jag och Oliver håller på med varsitt minialbum och det tar tid! Tejp i mängder!
Jag har i alla fall gjort klart ett kort!
 Stämpeln kommer från Wee Stamps och heter Wee Suzi!
 En liten papperspåse med en tag i!
 "Drömmar blir sanna och du fortsätter att tro på dig själv. Allting är möjligt"!
 Rosor och band samt metall hörn!
Alla kanterna är edgade och chalkade!
Så här ser kortet ut inuti!

Ha nu en fortsatt härlig söndag!


13 comments:

Majsan

ÅÅH så sött kort, så snyggt med tagen med den underbara texten, superfiint, och den stämpeln har jag med och dom är ju helt underbara :)

Kramix Majsan

Anna

Så fint!! Stämpeln är jättesöt och kortet har många härliga detaljer :)
Vad kul med en pysselhelg! Hade jag gärna oxå haft :) Man har för lite tid helt enkelt :)
Kramis

Katarina

Vilket fint kort och vilken jättegullig stämpel, henne gillade jag jättemycket. Är det en digi stämpel? Ha en bra vecka. Kram kram

Christina

That is a beautiful card Susy!
Hugs Kristel

Liz's creative corner

Aw Susi this is gorgeous hun, love how ypu've used the digi inside too, love these images, fab design hun, hugs Liz xx

Nina

Såå fint. Roligt sätt att stoppa tagsen i en påse. Ha det så bra. Kram Nina

Linnea

Jättefint kort!!
Gillar tagen speciellt mycket;)


KRAM Linnea

Mia

Hej Susy! Hoppas allt är fint med dig :)
Jättegulligt kort! Gillar verkligen idén med papperspåsen! Toppen att gömma ett meddelande i :) Fint att motivet kom igen på insidan också!
Kram Mia.

Karin

Hej Susy!
Kul att höra att ni också satt inne o pysslade i helgen precis som jag! För kallt ute som sagt.
Jag har pysslat med mitt påsalbum och det är så roligt. Men mycket tejp går det åt:) Det är ett stort projekt som nog kommer ta lite tid men det är hur kul som helst!
Kommer nog en liten sneakpeak på bloggen sen.
Kram Karin

Åsa/asamia

Å så sött kort, och vad fint du gjort inuti. När jag köper digisar skriver jag ut ett papper att ha inuti kortet med samma stämpel, fast mindre, det brukar va uppskattat.

Lene

ÅH så vackert kort, jättesöt stämpel och det där pappret, man har nästan glömt alla de fina papper!
Ha en bra dag!
Kram lene

Lena

Så fint kort, jättegullig stämpel!!

Kram Lena

Marita Johansson

Ett suveränt fint kort

Kul att du vill vara med på min bloggcandy
Lycka till

Kramisar

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy