Sunday, September 25, 2011

HANDBAG CARDS


 HEJ!

Fick 2 beställningar på totalt 7 väskkort! Oj, fick använda hela stora köksbordet för att få plats!
7 väskkort tog mig en vecka att göra (man måste ju jobba också, tyvärr)!
Så här blev de!
 Ett i grönt, ett i lila,
 ett i rosa, ett i ljusblått och
 ett i grön/blått!
 Ett till i grönt
 och så här blev den väskan inuti (alla ser olika ut)!
Den sista i rosa!
Mycket kul att göra, men tar lite tid!
Nyfiken på hur man gör?
Här finns en superbra tutorial:

Ha nu en toppen söndag!




21 comments:

Maritha

SÅÅÅÅÅÅÅ FINA VÄSKOR VÄNNEN!!! =) fattar inte hur du orkat göra såååå många och alla lika fina!? =)

Kram kram

Marita Johansson

Wow sååå mååånga och sååå fina de är allihopa
Tack för länken
Kramis

Veronica

Vilka härliga väskor..
gillar dem skarpt..
ska spara länken så får vi se om det blir några väskor hos mig framöver..
kram

Pop's Cards

Sweetie these are just gorgeous ♥ ♥ Pops x

Anneli

Du är så makalöst kreativ, vilka väskor!
Så snygga !!!!

Kraaaaaaaaaaaaam Anneli

Unknown

Wow wow vilken vacker kollektion väskor i härliga färger.

Kram

Therese

Wow så fina de är!
Kramkram

Anneli Mellstrand

Ojojojoj vilka fina snygga väskor ....

krammmmmm
//anneli

Louise

Men guuuud vad många läckra väskor! 7st?? Jag förstår att det tog tid men vackra är dem :) Tack för länken till tutorialen :) Man kan aldrig få för många av dem ;)

Kram!

Lilla Pyssel Inger

WOW OMG här har det skapats du är jo helt makalös min vän:) Otroligt snygga vask kort och hela 7 stk du har haft att göra:) Men gillar dom mycket dom är riktigt snygga:)

TUSEN TACK snälla du för mycket trevliga och goa rader hos mig det uppskattas mycket och gjorde mig mycket GLAD:)

Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)

Ha det bäst och kramar från Lilla Inger vännen:)

Nina

Så många fina väskor du gjort. Kram Nina

Åsa/asamia

Ååååå vilka fina kortväskor! Du gör så många annorlunda och fina saker som jag aldrig sett förr. Tack för titten!! Kram och hälsa sonen.

Unknown

Helt underbara, så snygga.
Kram Elin

Katarina

vilka underbara väskor du gjort, gillar dem jättemycket. Kram kram

Evas Pyssel

Jisses vilka läckra väskor !! Det är så man blir sugen på att prova. Jättefina !! Kram Eva

Karin

Hej Susy!
nu gör jag ett nytt försök ... blir galen på blogger som inte funkar att kommentera genom för mig .... grrr.
Vilka otroligt fina väskor du gjort! Jag blir så sugen att prova själv. Ska spara länken och prova när tillfälle ges. Jag har ett litet avbrott i pysslandet just nu. Vi målar och spikar hemma varje kväll och helg och då hinns det inte med ...
Ha en bra dag!
Kram Karin

Lilla Pyssel Inger

TUSEN TACK Susy vännen för dina trevliga rader om mina ljus så snällt av dig och självklart så blev jag mycket glad:)

Hoppas allt är bra med dig och att du är nöjd med din vecka:)

Önskar dig en super trevlig fredag och helg och ha det bäst:)

Kramar från Lilla Inger vännen ♥ :)

Ann-Charlotte's blogg

Helt underbara väskor och lika snygga allihop,
gillar M pappren du använt, visst är det tråkigt att man måste jobba oxå ;-)
Ha en härlig helg!
Kramar Ann-Charlotte

Lisa-olsi

Läckra väskor med tuff insida.
Ha en trevlig helg.
Kram Lisa

Lisan

MMM så undrabr väskor. Helt fantastiska. Så duktig du har varit. Dom verkar så pilliga och jobbiga o svåra. Har försöt skriva på pysseloplocks blogg med inläggen där. Får det inte att funka. På ditt sista kort, kan du skriva där? Kramis Lisan

Liz's creative corner

Wow wow wow Susy these are fab, thanks for the tutorial link too, hugs Liz xx

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy