Wednesday, July 13, 2011

RECEPT KORT





HEJ!

Snart har jag semester, längtar så mycket!

Jag har gjort ett kort med ett recept till, ett recept kort!
Jag är ju en riktig kaffedrickare och visst är det väl gott med jordgubbar nu på sommaren!
Receptet är på en underbart god jordgubbspaj!
Hoppas ni kan se receptet, annars så lämna din mail adress i kommentaren så kan jag maila receptet!

Allt material kommer från Pyssel & Plock!
Just nu är det sommarrea i butiken, så titta in!


Kolla in denna video !!!
Jag fick mig ett gott skratt!



 

12 comments:

Nina

En sådan god jordgubbspaj det får jag pröva på,tack för att du delar med dig av ditt recept.Recept kortet gillar jag mycket fina papper och en söt stämpel.Ha det såå bra. Kram Nina

Maritha

ha ha ha ha .....tror jag skrattade ihjäl mej!! Sjukt rolig video.....ja vänta,kortet är ju oxå fint såklart,ditt alltså...=)

Kram kram

Annelie

Toppen gulligt, nu blev ja tok sugen på jordgubbs paj. Ska ut å kolla om ja har några gubbar klara.

Christina

That looks really beautiful Susy!
Hugs Kristel

Tina Andersson

It`s a very nice receipe card and the pie receipe too ha ve a nice day Hugs from Tina

Pop's Cards

Hi sweetie, this is just gorgeous,i love this image so much, gorgeous details, big hugs pops x

Lisan

Hej igen, jag la ut min scraphörna på bloggen. Ligger under fliken foto 2 hemma om du ville kika. Ha en bra helg, kramis från Lisan

Åsa/asamia

Å vilket fint receptkort, och vilken smart idé!
Hoppas du får en fortsatt skön semester!
Kram ♥

Linda

Jättefint kort, bra idé!!! Och den där videon va bara för cool! Ha en fin helg kram kram

Therese

Ett underbart kort! Tack för utmaningen i min blogg ♥
Kramkram

Ziro

Vilket fint receptkort!
Ja den där videon är störtskön!

Christel

Underbart kort! Filmen om den scrappande mannen fick både mig och min make att gråta av skratt!
Toppen!

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy