Wednesday, May 25, 2011

Christmas In May






Hejsan!

Nu undrar ni väl vad som har hänt...
Julkort i maj månad!
Magnolia Down Under Challenge har en tävling/utmaning nu som heter just Christmas In May, tyckte det lät kul och plockade fram julpapper och julstämplar, galen eller...?(nej jag längtar inte efter jul, vill ha sommar först)!!!
Magnolia "Tilda Snowy Hug" färglagd med Copic Markers. Papper från bland annat Maja Design "Fröjdefull Jul". Martha Stewart snowflake punch samt blingstenar, MS Doily Lace border punch!

Ha nu en fortsatt trevlig vår!!!!

Ni vet väl att ni alla som läser min blogg betyder så mycket för mig, era kommentarer värmer så himla mycket!!!!


13 comments:

Christina

That is a gorgeous card Susy!
Hugs Kristel

Katarina

Alltid bra att vara ute i god tid. Jag tänker varje år att jag ska göra ngt julkort då och då men rätt var det är så är det november och jag har inte gjort något och får då stressa. Jättefint julkort du gjort, lycka till i utmaningen. Ha en bra dag. Kram kram!

Anonymous

It's adorable!!! I love Christmas in every time of the year!!!
Have a fabulous day!
Giò

http://lepiccolecosedigio.blogspot.com

.......... Unfortunately I left the comment as anonymous because, like many others at this time I'm having trouble leaving a comment on the posts that do not open the pop-up page for the comments ....... so I have to work around the problem this way.

Johanna

Jättefint kort!

Susanne

Vilket underbart julkort du skapat... stämpeln är ju så sööööööööt!!!! Kramizar

Anonymous

Kul med jul i maj :-)
Lycka till i utmaningen.
kramelikram
/Carina

Ann-Charlotte's blogg

Roligt att få se ett julkort i maj!
Inte fel att börja i tid :-)
Lycka till i utmaningen.
Kramisar Ann-Charlotte

Lilla Pyssel Inger

Vad du är duktig och är ute i god tid skulle önska att jag var det!
Ditt Julkort är ljuvligt riktigt snyggt och ett kort man blir glad av att titta på:)

TUSEN TUSEN TACK snälla gulliga du för ditt grattis hos mig:) Blev jätteglad och det uppskattas jättemycket:)

Jag hade en himla tur och har fått en massa otroligt fina presenter det har du helt rätt i:)

Önskar dig en jättetrevlig dag och ha det bäst:)

Kramar från Lilla Inger:)

Eulanda

I love seeing all these Christmas cards in May!! You've used one of my favorite Maggie xmas images and I love that you used traditional red. Thanks for joining us at MDUC this week. Hope to see you back!! Hugs!

Karin

Hej Susy,
man borde kanske göra ett julkort lite då och då redan nu för att slippa stressen sen, men julinspirationen finns inte riktigt :) Men du har fått till ett jättefint kort med julstämning, stämpeln är en av mina favoritjulstämplar.
Kanske vi ses på lördag, jag ska kika efter dig!
Kram Karin

Carina

Beundrar er alla som gör julkort nu. Äntligen verkar det som jag kan lämna kommentarer när jag kikar runt. Inte kul när det inte funkar.
Trevlig Helg:)
Kram

Janiel/ janny

Hi Suzy, Beautiful card!!
Thank you for joining us at MUDC.
hugs, Janiel

Mia

Så fint! Beställde faktiskt några julstämplar idag ;) Trevlig helg underbara du!

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy