Sunday, April 3, 2011

Gift Bag




Hejsan!

Idag är det söndag och denna helg har som alla andra helger gått så fort...
Men pyssel har jag hunnit med!!!

Denna ny stämpel har verkligen blivit en favorit!
Magnolia Hello Little Butterfly, färglagd med Copic Markers och haft Stickles-Diamond på!
Papper från Pion Design "Sagan om Våren" som jag har vikt till en liten presentpåse!
Öljetter och band, fjärils charms, Magnolia DooHickeys die som jag chalkat med Distress-frayed burlap!
Magnolia Tag-die i olika färger samt en rosett och en ros!

Denna lilla presentpåse ingår nu här: Stampavie-Gift Bag
                                                              Magnolia Down Under Challenge: Heavy Metal 

Ha nu en riktigt bra vecka!

21 comments:

Marijke

Love your cute gift bag!
It's very beautiful!
Hugs,
Marijke

Erica

Otroligt fin påse!

Håller med dig om söndagar och helger som går fort... alldeles för fort..

Tack för den fina kommentaren på min blogg!

Kram, Erica

Katarina

Underbar presentpåse. Det blev fint när du hade flera lager papper med olika färger på tagen. Ha en fortsatt skön söndag. Jag hoppas ni mår bra nu och har släppt det gamla. Kramelikram

Päivi

Underbar!

lilla jag

Ursöt presentpåse och vilket coolt kort här under =)Tack för besöket i min blogg också.

Kram, kram

Unknown

Super söt liten bag,
Kram Elin

Louise

Så påhittig du är. Blev ju kanon.
Håller med dig om att stämpeln är helt underbar.
Kram Louise

Annelie

Tack snälla du. PÖSS : )
Lycka till i tävlingen!!!

Pop's Cards

Hi sweetie, this is simply gorgeous, love the image that you have chosen and fab colours, big hugs love Pops x x x

Christina

That is a gorgeous bag Susy!! Looks so amazing!
Hugs Kristel

A'laEmmeli

Tack snälla för din fina kommentar som du skrev för några dagar sen! Så roligt att få titta in till din fina blogg och se allt vackert du gör! ♥ Emmeli

MadeByEmmelie

Verkligen en söt presentpåse! Jättefint :)
/Emmelie

Anneli

Gå gärna in på min blogg,jag har något till dig där :)

Kram Anneli

Karin

Hej Susy!
Det var ett tag sen jag var här och hälsade på, du har gjort mycket fint sen sist! Gillade din LO på dig och din man, Kenny K kortet var superläckert och den här presentpåsen med. Jättefin Magnoliastämpel. Jag har haft lite pyssel- och bloggtorka på sistone, men nu har jag iaf fått till ett kort!
Ha det bra!

Katja/MezzaNotte

Super läcker giftbag!! Så fint!
verkligen fina saker härinne!!

kram Katja/mezzanotte

Oliver

super duper fin påse!

/Oliver

Kiki

This is a fantastic gift bag. The Tilda is sooo cute and coloured perfectly!

Thanks so much for entering SAM this week.

Hugs, Kiki

Unknown

Otroligt söt liten påse! Visst är den nya kollektionen söt! Jag har hittat flera nya favoriter =D

Keram
Malin

annkan

Hej.
Hittade hit via Anneli- och det var kul, tycker jag! Vad mycket fint du gjort- och gör!!
Gillar denna gåvopåse massor! Och stafflikortet nedan är ju också väldigt läckert.

Kul att få se lite "nya" bloggar. :-)

Ha det gott.

Malin

Supersnyggt vännen! Hoppas allt är bra med dig. Tyvärr hade jag inte tid eller ork att komma förbi på scrapträffen men hoppas att vi ses snart i alla fall!
Kram!
/Malin

Jane

Beautiful gift bag! thanks for joining us at MDUC, hugs, Jane x

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy