Friday, November 12, 2010






Helg, helg underbara helg! Vad jag har längtat!
Har pysslat ihop ett grattis kort till en nybliven 40 åring!
Bubbling Tilda, färglagd med Copic Markers:
Hud: E02 och E00.
Hår: E43, E51 och E41.
Kläder: B45 samt B21.
Tildas vingar samt bubblorna har fått Stickles Waterfall på sig, kär i Stickles!
Lite rosor och liljor, en grattis tag samt band och bling.
Pappret kommer också från Magnolia!
Inuti kortet använt Hjärtliga gratulationer stämpel samt annan Tilda stämpel (vet inte vad den heter), MS doily lace punch samt chalkat kanterna med Distress-milled lavender!
HA EN RIKTIGT TREVLIG HELG!!!

5 comments:

Annelie

Super gulligt. Som du vet så övar jag på kort ja me : )

Louise

Naw, vad sött!
Helt underbart :)

Christina

A stunning card Susy! Looks really great!!
Husg Kristel

Katarina

Vilket fint kort du gjort. Vad glad personen ska bli som får kortet. Trevlig helg. Kramar Katarina

Anna

Jättefint kort med bubblande Tilda. Jag har ju också den stämpeln, så det är kul att se vad andra hittar på med den. Jag gillar att du även visar insidan, de flesta bloggare gör inte det. Vart kommer stämpeln "Härliga gratulationer" ifrån? Insidorna tycker jag är svårt att få till så där behövs inspiration. Tack! //Anna

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy