Sunday, September 19, 2010

Här är en himla kul grej, har snott idén från min kära blogg kompis Térés: http://teresfunderar.blogspot.com/
Hur gammal är du om fem år? 50…. hua
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min familj!!!
Hur lång är du? 158 cm
Vilken är den senaste filmen du sett? Harry Potter och halvblodsprinsen
Vem ringde du senast? Anders
Vem ringde dig senast? Anders
Hur löd det senaste sms:et du fick? Kram
Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? …. Min mamma är död.
När såg du senast din mamma? Februari 1995.
Vilken ögonfärg har du? Blå
När vaknade du i dag? kl 9
Vilken är din favoritplats? Min pysselhörna!
Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen
Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret!
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Skrattar så ofta att jag inte kommer ihåg vad det var!
Hur stor är din säng? 180 cm
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
Hur många kuddar har du i sängen? Fyra
Hur många landskap har du bott i? Södermanland

Vilka städer har du bott i? Endast Stockholm (Huddinge, Haninge, Tyresö, Hökarängen, Skärholmen och nu Segeltorp)
Är du social? Japp
Vilken är din favoritefterrätt? Gino
Tycker du om kaffe? Ääääääälskar kaffe, kan inte vara utan det!!!!
Vad dricker du till frukost? Te
Sover du på någon särskild sida? Nej snurrar runt!
Kan du spela poker? Ja
Tycker du om att mysa/kela? Ja!
Är du en beroendemänniska? Lite kanske...
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
Vill du ha barn? Har 2 och det är perfekt!
Kan du några andra språk än svenska? Engelska
Har du någonsin åkt ambulans? Ja...
Föredrar du havet eller en bassäng? Älskar att bada i vågor, men härligt att dyka i bassäng!

Vad spenderar du helst pengar på? Pyssel och mina barn
Äger du dyrbara smycken? Ja, några ärvda från mamma som jag är rädd om.
Vilket är ditt favoritprogram på tv? Prison Break och Flashforward, tyvärr är det slut nu….
Kan du rulla med tungan? Jupp!
Sover du med gosedjur? Nix, bara Anders!!!!!
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej, tyvärr.
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Xmas red Stickles
Flirtar du mycket? Nej.
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Rör ej!
När var du i kyrkan senast? I augusti för att lämna blommor till min mamma!
Hur länge har du campat som längst i ett tält? Ett plågsamt dygn!

Vad lyssnar du på just nu? Anton som spelar elgitarr!
Vem såg dig naken senast? Gissa! :P
Vad är det för färg på din tandborste? Rosa
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Min syster
Har du någon piercing? Nej, inte längre!
Din största vinst? 50 kr kanske.
Civilstånd? Gift
Vilka hemsidor besöker du dagligen? Svensk Scrapbooking och de bloggar jag följer!
Är du fåfäng? Lite, det är väl alla...
Vilket är ditt drömjobb? Ambulanssjuksköterska

Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Öppna en egen scrapbookingaffär
Vad har du haft för husdjur? Katt, hund, kanin, marsvin, fåglar, fiskar, hamstrar.
Svär du ofta? För ofta tyvärr!
Sverige när det är som bäst? På våren när solen börjar värma!
Kan du åka slalom? Ja, tar mig ned i alla fall!

Vad har du ätit i dag? Frukost
Vad har du för utbildning? Undersköterska
Vilken är din bästa egenskap? Snäll
Vilken är din sämsta egenskap? Tar ofta på mig för mycket.
Saknar du något? Ja.
Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja!
Vad gör dig ledsen? Orättvisa
Vad gör dig glad? Min familj
Vad ska du göra i helgen? Umgås med familjen plocka utomhus och hoppas hinna med lite pyssel!
Vad är det knasigaste du gjort? Körde på min mans bil.
Vad har du för laster? Godis…..
Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Gå och rösta!



0 comments:

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy